Vad önskar du? Önsketråden!

Mer
4 år 1 vecka sedan #1251787 av Amandara
Jag tycker oxå om dig Clean.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1251797 av Clean
Amandara tack, känner mej hedrad, men överrumplad!! Trots vi har helt olika ståndpunkter rent politiskt så gillar jag dig oxå!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1251800 av Amandara
Jo.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1251809 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
Jättesynd om mig!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1251813 av memphis
Geta och Clean i den eviga trätan :grandpa :viking
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 vecka sedan #1251822 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
Ja det är det faktiskt Clean, bara för att du inte följer de gängse normer för hur folk anser att man ska vara och då bli mobbad av den anledningen för att människor lider brist på vanlig vettig hyfs och uppförande, en del människor tror sig kunna bete sig hur som helst säga vad som helst för att du skiljer dig från mängden, och det gör du som skiljer dig från mängden och skvallret har säkert löpt gata upp gata ner, men kom ihåg Clean att jag har inte sådana fastfrusna fördomar om människor ,jag bildar mig en egen uppfattning, och du ska inte heller ha det om Geta Clean bara för att ni inte förstår er på den andre, och för att den ene måste veta bättre än den andre,måste man respektera varandra och låta var och en vara den den är utan pekpinnar, det som är synd Geta var att du blev utsatt på grund av människans oförstånd och dumhet, det tragiska är att de som gör det ofta kan fortsätta i samma banor ,efter Geta blir det någon annan,men tro mig det de inte lär sig i detta jordeliv kommer i nästa och i nästa tills din livsväg och ditt lärande är slutfört du kanske tycker att en del människor klarar sig från allt, så är det inte men det som inte är ditt ska du inte inkräkta i, det är inte din uppgift, så det kan man lämna det åt sida,n därför av den anledningen är det bra att inte samla för mycket negation i dig håll dina sinnen fria.