Intelligent

Mer
3 år 10 månader sedan #1258878 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Intelligent
Vad vet du om det?
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1258879 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Intelligent
Jag bara VET tuttfixerad.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258898 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intelligent
Wasp är det mig du menar, beskrivningen liknar jag som muckade som furir. Gjorde repmånad med psykos, då var jag furir och gruppchef och det för 16 man Hög siffra men tror den är rätt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1258902 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Intelligent
Ingrid Kan du inte hålla din VETSKAP för dig själv som knappast är ngt utslag för INTELLIGENS I alla fall.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258910 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intelligent

Tuttfixerad skrev: Ingrid Kan du inte hålla din VETSKAP för dig själv som knappast är ngt utslag för INTELLIGENS I alla fall.


Får säga att fråga dig tuttfixerad är det tecken på stor intelligens att trakassera alla kvinnor på viska.se med just ditt eget intresse tuttar i bild på viska.se. Hade det varit på någon annan sida på nätet hade namnet tuttfixerad varit borta från sajten, avstängd med noll chans att komma tillbaka. Nyansera dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1258912 av wasp
Svar från wasp i ämnet Intelligent

Nissegossen skrev: Wasp är det mig du menar, beskrivningen liknar jag som muckade som furir. Gjorde repmånad med psykos, då var jag furir och gruppchef och det för 16 man Hög siffra men tror den är rätt


Ta det lugnt Nisse! Är inte dig jag menar, utan en jag känner här i stan.