Vilken epok vill du leva i?

Mer
3 år 9 månader sedan #1266581 av Nissegossen
Ganska bra att du vill visa att du ar provocerande och vill starta brak Det gor att du inte passar pa viska samt visar dig hur du ser ut hjarnan men jag bara rinner av mig du har inget att saga till om mig varken pa viska eller mig kort sagt du ar ett troll och fortsatter att vara ett troll som jag inte matar langre sa vad sa helst plockas bort pga av att du ar ett troll du borde inse det sjalv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1266594 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilken epok vill du leva i?
Vad har jag nu sagt? Har du psykos nu? Va rädd om dig och vila lite. Eller nåt så du kan finna lite lugn
Mer
3 år 9 månader sedan #1266596 av Nissegossen

Pimed skrev: Vad har jag nu sagt? Har du psykos nu? Va rädd om dig och vila lite. Eller nåt så du kan finna lite lugn


forsvinn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1266599 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilken epok vill du leva i?
Vadå försvinn? Hur mår du? Varför så aggressiv?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266646 av Fantasio
Jag vill leva i samklang med naturen. Naturen är så lugnande och rogivande. Tänk att ha varit bonde på 1800-talet. Men stadslivet skulle jag också fixa. Att leva i en futuristisk stad med kilometerhöga skyskrapor.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266653 av Nissegossen
död 50 år gammal

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum