Vilken epok vill du leva i?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1266337 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilken epok vill du leva i?
Cowboy tiden. Bankrån.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1266341 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vilken epok vill du leva i?
Tycker det är en bra epok nu. Hoppas de åker till Mars snart, hade varit kul att följa hur det skulle gå.
Tror inte expeditioner till andra solsystem kommer äga rum inom min livstid iaf.

/Dave
Last edit: 3 år 9 månader sedan by 1Dave.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266436 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vilken epok vill du leva i?
Nutiden är nog bäst och bättre än tidigare tider.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266437 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilken epok vill du leva i?
Om inte annat så är nutiden väldigt intressant. Har lyssnat på Sommar med författaren av Ålevangeliet. Han påstår att vi är på väg tillbaka till havet i evolutionen.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1266483 av Nissegossen

Lejonhjärta skrev: Jag önskar att jag var ung på 50-talet. ÄVEN om det var rätt strikt då - det skulle vara värt det.
Bilarna var ju så läckra, klädmodet och musiken också... Ja, så jag väljer det årtiondet. Det var en bra tid.



Gubben är född 50 varför jag har jag varit med hela 50-talet

57 kom säkerhets bälten som standard i Volvo bilar samt att det blev förbjudet med figurer som var hårda och vassa ett krav från läkarna då många vid en frontalkrock dog många på den. Den blev därför förbjuden och Volvo blev en föregångare med säkerhet, de kallade bilarna världens säkraste bilar tror 57-58 var året det kom säkerhetsbälte standard på Volvo bilar och de krocktestade sina och andra märkens bilar och i reklamen var det tacksamt med Världens säkraste bil. Farsan köpte bil 59 men 58 års modell, han fick de billigare då. Han sade om B18 motorn den bästa motorn den bara går och går

Volvo nu den värsta med fel i nästan världen i bottenskiktet de har glömt sin roll dem hade förr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266486 av Fantasio
Jag väljer inte en epok bara för att få chansen att träffa en kändis. Vad ska man göra resten av livet då? 1800-talet hade passat mig bra.