Kriminaltråden

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1292817 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kriminaltråden
Ja, du har rätt Geta! Allting sjunker ned på en nivå, när man inte begriper, folk är tvungna att anpassa sig efter mig, när jag hör så dåligt som jag verkligen gör. Så det blir motsägelsefullt när jag kräver ett lättbegripligt språk, samtidigt som jag får dessa obegripliga ord på tungan. Det är en stor anledning till att jag egentligern mår så himla dåligt som jag egentligen gör. Som aldrig kan få en normal samtalssituation med andra. Detta är också en av mina största sorger.

Vars är världen på väg?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1292820 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kriminaltråden
Dalai lama är en på miljarden. Det största sedan Mahatma Gandhi. Och några till. Man kan inte begära att människor ska uppnå dessa höga nivåer.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292822 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kriminaltråden
Nej det kan man inte Pimed! Denna nivå når vi vanliga nog inte. Men det är smarta som anpassar sitt språk efter vilka åhörarna är.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1292825 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kriminaltråden
God natt! Jag hoppas vi har kommit närmare ett försonligt samhälle med dessa inlägg ikväll! Sköt om er alla!

Vars är världen på väg?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1292826 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kriminaltråden
Fast det som du definierar som smart gör nog inte vissa andra. Öppenhet anser jag personligen är smarthet. Men det finns nog många som inte håller med om det.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292828 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kriminaltråden
Tack Jocke! Sov gott!