När jag ber får jag tecken att jag är förlorad

Mer
13 år 8 månader sedan #324850 av Geta
Alla symboler kan väl ändå inte peka på Lucifer? 8O
Mer
13 år 8 månader sedan #324854 av Zoidar
Geta,

Nä tydligen bara dem som jag får i mitt huvud.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 8 månader sedan #324857 av Zoidar
Det känns som jag sagt nej till Gud och då sa jag automatiskt ja till den onde istället. :(

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 8 månader sedan #324863 av Zoidar
Jag ska nog sluta be Gud om ett tecken på att det finns hopp. Jag får ju bara tecken att jag är förlorad.. Tecknen kommer kanske från den onde.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 8 månader sedan #324865 av saara

zoidar skrev: Nu bad jag igen: "Gode Gud finns det hopp för mig"

Så kom bilden av en undulat i mitt huvud. Så kollade jag vad undulat betydde. Och det betydde vågade linjer. Och vågade linjer betyder lucifer. Och så blev jag glad när såg att det betydde det. Jag tror jag är skräp som bara duger till att trampas ner.


Varifrån har du fått detta att de bilder och ord som kommer i ditt huvud skulle vara från Gud?
Du skall söka svaren i bibeln inte från ditt eget huvud.

Zoidar jag har också skrivit till denna webbadress och inte fått svar. Har bett om förbön därifrån. Troligen så svarar prästen inte personligen åt någon, kanske han inte hinner?

Läs på följande adress: <!-- w --> www.arken.org <!-- w --> Dit kan man också sända begäran om förbön. Man kan beställa telefontid för själavård. Du kan beställa bibelstudiekassetter. Du är i stort behov av undervisning i Guds ord.
Mer
13 år 8 månader sedan #324869 av Zoidar
Jo Sara, jag har fått för mig att Jesus svarar om man frågar något uppriktigt. Men jag kanske har fel.

Tack för tipset saara! Tack för du orkar med mig!

2e sep börjar alfa kurs på pingstkyrkan. Jag funderar på gå kursen. Anledningen till jag inte är säker är att jag tvivlar att det kan hjälpa mig.

Anchored in Christ ✟