När jag ber får jag tecken att jag är förlorad

Mer
13 år 8 månader sedan #324950 av Isa-Alise
Eller tvivlar du på Jesus men tror på Gud? Det kan vara svårt att tro på allt bostavligen....
Mer
13 år 8 månader sedan #324954 av saara

zoidar skrev: Det är inte det som är problemet Isa Alise. Problemet är att jag stängt mitt hjärta så jag inte kan ta in Gud.


Om du medvetet har stängt ditt hjärta så är det bara du som kan öppna det igen då du vill och om du vill. Det är helt på ditt ansvar hur du gör.
Mer
13 år 8 månader sedan #324955 av Zoidar
Och om jag inte vill öppna mitt hjärta.... vad ska jag göra då? Är jag förlorad? Känns som när jag sa nej till gud den dagen så förändrades min personlighet så jag inte vill öppna mitt hjärta längre. Jag vill förändra mig så jag kan öppna det igen, men hur gör man det?

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 8 månader sedan #324956 av Zoidar

Isa-Alise skrev: Eller tvivlar du på Jesus men tror på Gud? Det kan vara svårt att tro på allt bostavligen....


Jag tror på jesus och Gud, jag tvivlar inte. Jag vet bibeln är sann!

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 8 månader sedan #324958 av Isa-Alise
Jag ska skriva ett PM till dig...
Mer
13 år 8 månader sedan #324959 av saara
Du kan be såhär: Skapa i mig ett rent hjärta och giv mig på nytt en frimodig ande.

Nu gav jag dej det första och enda bibelord jag kom på sådär i all hast så jag vet inte om du har nån hjälp av det. Borde tänka noggrannare på saken för att kunna ge dej en mera lämplig bön.