Det stora avfallet har börjat

Mer
13 år 6 månader sedan #344124 av herA
Svar från herA i ämnet Det stora avfallet har börjat
ja menade inte att va förarglig :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta
Mer
13 år 6 månader sedan #344125 av Zoidar

Geta skrev: Jag fick psykos när jag var insyltad i Svenska kyrkan....det kan
hända var som helst.


Var det svenska kyrkan som gav dig psykosen??? Det har jag mycket svårt att tro. Om det inte var så att du gick på deekha i den där stockholmskyrkan.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 6 månader sedan #344126 av Zoidar
Bhagvan är en idiot. Han vet inte ens var energin kommer ifrån. Han säger bara att en dag så kom den som en gåva från universum. Det är det satan vill att vi ska tro. Satan är lögnens fader och han kan klä ut sig till en ljus ängel. Jag svårt att inte bli en aning upprörd över det här. Men jag sysslade ju själv med buddhism och sånt innan jag förstod sanningen. Och jag vet att man vill inte gärna lämna det man tror på även om det är en lögn. Men när Gud talade till mig då visste jag att sanningen är i Jesus och inte i någon Bhagavan.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 6 månader sedan #344127 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 6 månader sedan #344129 av herA
Svar från herA i ämnet Det stora avfallet har börjat
som sagt så menade jag inte att va förarglig :hjärta
Mer
13 år 6 månader sedan #344130 av Zoidar
Det som är så äckligt är att lögnen är så förförisk. Man ser det yttre och tänker, ja men det där verkar ju riktigt bra. Han mår bra, han verkar vis. Och så söker man trygghet. Nej, jag säger välj Jesus, det kommer ge dig livet.

Anchored in Christ ✟