Det stora avfallet har börjat

Mer
13 år 6 månader sedan #344267 av herA
Svar från herA i ämnet Det stora avfallet har börjat
när jag var sjuk "Först" Precis innan jag kom till sjukhus för första gången.

Kändes det Som att en sekund var en timme..... Har aldrig i mitt liv uppnått så nära att komma till

Riktig Äkta Tortyr.. Och säkerligen var allt triggat av "över religöshet"........

Så ett varningens finger.......!!!!!/
Mer
13 år 6 månader sedan #344303 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 6 månader sedan #344313 av tekopp
Så länge själen inte förstörs tror jag alla har evigt liv vare sig med eller utan Jesus.

Heja Karl XII!
Mer
13 år 6 månader sedan #344350 av Zoidar

matterik skrev: Demoner är inte onda. De är visa och har evigt liv. Man kan visst lära sig av dem. Visst en del är destruktiva men de jag har mött har varit det på ett moget och lugnt sätt, inte som några sjuka galna spöken. De har hjälpt mig och jag har aldrig varit rädd för dem. De säger också att jag inte ska kalla dem demoner utan "entities" dvs väsen.


Ja visst, det är det de vill du ska tro. En demon tog kontakt med mig också och sa att mitt liv var räddat och den pratade om någon kristen bok, minns inte vad den hette. Men det stämde inte med bibeln. Jag genomskådade lögnen. Demoner är inte goda, de låtsas vara det.

Bara för en demon säger sig vara god, eller beter sig vänligt, varför litar du på den????

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 6 månader sedan #344355 av Zoidar
Se bara i vår värld. Inte bär skurkarna ögonbindel och har krok istället för hand. Nä, de ser ut som goda människor. Samma är det med demoner.

Men när de visar sitt sanna jag så är de inte alls vackra kan jag lova.

Anchored in Christ ✟