Akupunktur

Mer
13 år 6 månader sedan #344990 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Akupunktur
Jag tror inte att akupunktur är någon fara för din tro, Zoidar. Det är ju ingen spirituell resa/upplevelse, utan en läkekonst som har funnits länge, länge...
Mer
13 år 6 månader sedan #345070 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Akupunktur
malin71,

Nu är det bokat, tisdag nästa vecka. Jag hoppas det hjälper mig. Bara lite orolig för att det ska bli sämre istället för bättre... men jag ska ge det en chans igen, det funkade jättebra sist. Fast nu är mina problem lite annorlunda.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 5 månader sedan #345406 av saara
Svar från saara i ämnet Akupunktur
Tandläkaren som jag var till idag frågade om jag hade provat akupunktur. Skall prova det igen tror jag. Bara jag får ekonomin att gå ihop.
Mer
13 år 5 månader sedan #345417 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Akupunktur

Saara skrev: Tandläkaren som jag var till idag frågade om jag hade provat akupunktur. Skall prova det igen tror jag. Bara jag får ekonomin att gå ihop.


Det tycker jag är en bra ide. Se om du hittar någon som verkligen är kunnig och inte en sådan som gått 3 månaders utbildning eller så.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 5 månader sedan #345429 av saara
Svar från saara i ämnet Akupunktur
Ja, jag skall söka en kunnig. Kanske jag kan få akupunktur på sjukhuset? Där provade de 3 ggr, men det är säkert alldeles för litet för att veta om det har nån effekt. det var på smärtkliniken för kanske 8 år sedan. Läkaren menade visst att jag borde ha märkt en förändring så snabbt men det gjorde jag inte.
Mer
13 år 5 månader sedan #345430 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Akupunktur
No Danger Zoidar; det är klart att man kan använda akupunkur; det är ju en erkänd behandlingsmetod från Kina osv...
Den mixtrar med nervknutar osv... :arrow: