min apokalyps är nära.

Mer
13 år 5 månader sedan #350404 av unGod
hur är det med apokalypsen. kommer hela världen gå under. tror inte på detta . känns mer som att mitt gamla ordinära jag försvinner mer och mer och jag börjar bli mer potent med det gudomliga. ursäkta mig för detta inlägg men jag vill helst inte bli förlorad i mig själv helt. min egen apokalyps är här. jorden utplånas inte. men gammla jaget gör det.
Mer
13 år 5 månader sedan #350405 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet min apokalyps är nära.
Håll fast vid kärleken och lita till ditt inre ljus...
Mer
13 år 5 månader sedan #350408 av Melun
Svar från Melun i ämnet min apokalyps är nära.
Jorden kommer inte att gå under enligt bibeln heller. Det blir en ny himmel och en ny jord. Och det är när man blir döpt i helig Ande som den gamla människan dör och man blir en ny människa i Kristus.
Mer
13 år 5 månader sedan #350409 av unGod
Svar från unGod i ämnet min apokalyps är nära.
fördjupa dig lite så jag fattar lite mer. känns som allt mitt gammla jag dör. jag återföds med det gudomliga. men ingen vill lyssna på mig längre. är ensam.. min mamma precis nyss förkasta mig med mitt snack. och hon är skit negativ till mig. och vill inte ha nått o göra med vad jag säger och upplever.. hon tycker jag tjatar... och att det är jobbigt... men vill aldrig fatta eller förstå nåt med mig. skit elakt. alla är så fuckt med mig.. bara för jag tycker gud har nått med detta o göra.. alla vill bara se det sjuka i det hela att jag är sjuk och allt sånt förkastas. är det för att hon inte är tillåten att förstå?
Mer
13 år 5 månader sedan #350414 av Melun
Svar från Melun i ämnet min apokalyps är nära.
Jag vet inte hur du har det. Det är svårt att ge dig rätt info bara sådär....
Snacka vidare så kanske vi kommer på nåt som kan hjälpa dig......
Mer
13 år 5 månader sedan #350417 av unGod
Svar från unGod i ämnet min apokalyps är nära.
svårt o förklara. har försökt men antar jag måste låta det vila o inte komma upp till ytan. knappt så jag själv fattar.. så är det väll när man är sjuk antar jag.