min apokalyps är nära.

Mer
13 år 5 månader sedan #350554 av Geta
Svar från Geta i ämnet min apokalyps är nära.
Det finns orsaker till att vi propagerar för broddar. Inte skulle det gå att
medverka här på Viska om man gick och halkade och bröt båda armarna.
Jag brukar inte ta emot mig med armarna när jag trillar utan försöker hamna
på baken.
Mer
13 år 5 månader sedan #350563 av Melun
Svar från Melun i ämnet min apokalyps är nära.
Geta,

Missförstå mig inte. Jag tycker också att det är bra med broddar. Det hela var bara nåt jag tog med mig från en annan tråd än den med broddar,
helt irrationellt... Jag insåg det direkt och jag vet inte vad det beror på. Kan kanske bli en annan tråd??
Mer
13 år 5 månader sedan #350564 av Geta
Svar från Geta i ämnet min apokalyps är nära.
Det var kanske den tråden där jag påstod att det är skönt att
vara ute och gå i kylan och snön. Du replikerade med att du har
hälsporre och tycker att det är så lagom roligt att vara tvungen
att gå, trots det.
Ibland vet man inte vad det är för signal (ord) som man går igång
på.
Mer
13 år 5 månader sedan #350573 av unGod
Svar från unGod i ämnet min apokalyps är nära.
börjar bli lite OT här.. är man så himla övermoralisk med allt så har jag märkt att man alltid ser ner på andra hela tiden och dömmer dom hårt. och detta göra alla.. och jag märker även att alla bergssäkra människor ofta gör detta mä.. dom har rätt och alla andra har fel. och därför blir det krig och kamp och missförsåelse mellan alla människor på jorden. gäller detsamma för mig. jag är lite confused i min sjukdom och jag är lite överalt hela tiden och aldrig berg säker på gud, min förståelse och min sjukdom och mina uppleverser.. känns som jag alltid måste kasta allt åt sidan bara för att överleva. är väldigt ensam i det här mä. har knappt nån vän. mamma stigmatiserar mig hela tiden och farsan är som han är. jag är super ensam. men överlever.. kasst som fan. så jag skriver väll lite i forumet. tror inte det hjälper mig men kan väll försöka.

typ så här känner jag med det hela..och gud pratar med mig på många sätt.