Bedräglig lära

Mer
13 år 4 månader sedan #359773 av Lillan
Svar från Lillan i ämnet Bedräglig lära
Dito.
Mer
13 år 4 månader sedan #359774 av Lillan
Svar från Lillan i ämnet Bedräglig lära
Jag avundas de människor som kan stänga in sig så brutalt i en låda och fortsätta kunna andas.
Det måste vara skönt att inte leva i verkligheten.

*klipper*
Mer
13 år 4 månader sedan #359776 av saara
Svar från saara i ämnet Bedräglig lära
Jag tror att det är mycket skönare och trevligare att leva i verkligheten., i den friska världen. Vem vill nu vara sjuk? 8O
Mer
13 år 4 månader sedan #359778 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bedräglig lära

Nissegossen skrev: Vad i slutändan gör att du skulle ha rätten att sitta sim domare ifråga om rätt och fel tro?


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 4 månader sedan #359793 av Melun
Svar från Melun i ämnet Bedräglig lära
Jag skulle inte varit så angelägen att ta upp ämnet Gud med er om jag inte visste att han fanns.
Ni sitter för er själva och har ingen aning om Gud finns eller ej. Ni väljer vad ni vill tro själva eller ni låter Gud bevisa för er att han finns.
Jag har upptäckts av Gud. Jag vet att han existerar och han har bekräftat många saker i evangelium som sanna för mig.
Vad jag försökte säga är att han kunde göra det för er också. Men för all del. Jag lämnar er åt era drömmar o fantasier.

Om ni tror att var och en blir salig på sin tro, så har ni fel. Det är bara en annan variant av det blå pillret.
Mer
13 år 4 månader sedan #361711 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Bedräglig lära
Jag tycker kristen fundamentalism är mycket tragisk.

Jag tycker alla bör se filmen Agora jag ser nu.

[youtube]
[/youtube]

Allt för en jävla bok...

Heja Karl XII!