Handlar det egentligen om vad vi vill (kristen tråd)

Mer
13 år 1 månad sedan #383613 av Crusader
Rätt kul faktiskt att det inte finns något litet ynkla bevis på att Guds son har levt på jorden i över 30 år.

Jag menar han var ju GUDS SON .... Och en duktig snickare , hans möbler han tillverkade måste ju ha blivit riktigt dyra och eftertraktade efter han dog eller ?? Så som alla
andra kända artister efter dom dött ?

Kolla på dom gamla grekernas verk ? Dom finns ju kvar .....

Men inte ett enda bord eller stol som Jesus tillverkat .....

Hmm skumt ...

Eller ?

Satan brände väl säkert upp allt ...




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
13 år 1 månad sedan #383614 av Crusader

Livets sanning skrev: Det finns inte ett uns av religiös sanning eller bevis. Tron är helt irrationell och saknar logik för den är baserad på känslor.



Så sant , men känslor existerar i oss alltså tro alltså religion ...alltså är det logiskt ...

men skiten går inte att bevisa ...




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
13 år 1 månad sedan #383615 av björk
min pappas GUDA pragmatiska inverkan har gjort mig näst inpo sjuk för livet....


Tänk de trådskaparen !
Mer
13 år 1 månad sedan #383616 av Crusader
Bleh jag gjorde det igen , fastnade på en religionstråd ...

Peace im out.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #383617 av Jesus/Magnus

Caain skrev:

Livets sanning skrev: Det finns inte ett uns av religiös sanning eller bevis. Tron är helt irrationell och saknar logik för den är baserad på känslor.



Så sant , men känslor existerar i oss alltså tro alltså religion ...alltså är det logiskt ...

men skiten går inte att bevisa ...


det är logiskt att Gud finns, se bara på allt det skapade? gå ut i naturen och upplev Gud :hjärta

han älskar även dig caain, och dig bjarne
Mer
13 år 1 månad sedan #383619 av björk
det är en annan sak o en annan """"""""andemening