Jordens undergång?

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
12 år 5 månader sedan #441494 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jordens undergång?
Det där att vi ska bli så gamla i framtiden- det tvivlar jag på.
Mer
12 år 5 månader sedan #441495 av vill-vara-med
Svar från vill-vara-med i ämnet Jordens undergång?
Att "vi" blir 9 miljarder som mest någon gång mellan 2040 - 2100 är bara en prognos av många.

Den prognosen baserar sig på att vi klarar utmaningarna som vi har framför oss.

Jag vill helst inte tala om några andra prognoser men de existerar förstås.

De kinesiska ledarna är mycket framsynta och "väner" om de sina (han-kineserna) vilket säger att man borde kunna hitta andra prognoser i Bejing.

Detta pga att kineserna står inför mycket stora utmaningar både när det gäller mat, dricksvatten, energi och befolkningsstruktur.
Mer
12 år 5 månader sedan #441499 av galärslav
Svar från galärslav i ämnet Jordens undergång?
Vadå , jorden håller redan på att gå under.
Det har börjat.
Mer
12 år 5 månader sedan #441505 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jordens undergång?

galärslav skrev: Vadå , jorden håller redan på att gå under.
Det har börjat.


Jag vet det, det har redan börjat...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
12 år 5 månader sedan #441541 av Guest
Svar från Guest i ämnet Jordens undergång?

Admin1 skrev: Jordens undergång tror jag inte på, men däremot kan faktiskt människans undergång inträffa, men det är nog miljarder år dit. Även om solen dör, så kommer jorden att finnas kvar, men bli obebolig.


När solen dör kommer den att expandera och ta jorden med sig i fallet? Dessutom är det bara "några" miljarder år till solen dör.

Men jag tror att vi kommer åka vidare till någon annan planet då, om den tekniska utvecklingen fortsätter i samma takt som nu
Mer
12 år 5 månader sedan #441544 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jordens undergång?
Läs följande artiklar, dessa sammantaget bäddar för inbördeskrig i många länder och i och med att Iran och Israel är i luven på varandra och börjar de kasta kärnvapen omkring sig, blir det ett Globalt krig, dvs tredje världskriget, samt att botten går ur världsekonomin! Läs Johannes uppenbarelse bok, detta är födslovåndorna innan världen står inför fullbordat faktum att 1/3 av världsbefolkningen inte överlever, Ja, det står nu inte riktigt så, utan 2/3 följde Gud....

www.aftonbladet.se/ledare/article13951876.ab
www.expressen.se/nyheter/1.26170 ... delaggelse
di.se/Artiklar/2011/11/17/251346 ... 6093&rlt=0
www.aftonbladet.se/ledare/article13358827.ab
kvp.expressen.se/nyheter/1.26251 ... or-raskrig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum