Jordens undergång?

Mer
12 år 5 månader sedan #443741 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Jordens undergång?
När genomströmningen till ett område är strypt då blir signalbilden efter en tid starkare från just det området, fast signalerna är fantom-signaler till sin anatomi, fenomenet kan ses av alla väldigt tydligt när man tex somnar på sin arm. Fantomen skriker -Jag kan inte läsa väven: Känn dessa tusen Nålar.

Ålarna börjar skrikande röra sig, fiskarna i vattnet, fiskarna i båten, vad är nätet, vad är trålen. Lagen om orsak och verkan har här förlorat några jagdu & orsakverkans fragment, i skuggan av de uppbrunna sidenet vaggar spindeln stilla. Vadan röken säga om den senaste flugan, siluetten av ett nystruket pressväck i kemtvätten nyuppbrunna torktumlare.


Krypströmmarna i plåten korroderar sakta under färgen. Jag kan inte gå framåt vettigt, men ändå så ser jag framtidens kalla stål. Jag stålsätter mig och kryper för magnetismens laddning som mörka porphyrin och då slår blixtarna ut. Heme oooh hem ooh globin, ser plötsligt mina ögon i botten av glaset. Blodtapprandet eller har jag återigen druckit upp saften ur blomvasen?
Mer
12 år 5 månader sedan #443742 av björk
Svar från björk i ämnet Jordens undergång?
Hammarslagens bultande, känns ovärderliga. I denna veck blir vi antagna till
paradis tävlingar för att mynta om stål. Historien sker i etapper knektarna fallerar.
Oktober lucian skymtar en förmögenhet i kronornas hall. Precis där vi var innan skall också bilen soppa köra sig framåt i säven i hyllandets snedskurna oros Lappis. I det förflutna elva möer firar ett årligt svetseri obrukbart i skålar.
Mer
12 år 5 månader sedan #443744 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Jordens undergång?
ja!

jordens equblirium ger en insikt om den trånga passagen in i erotikens ovärderliga svängar
det är skönt
att leva och låta leva

jag njuter av att få va lindad och min fru älskar mig :hjärta
om sen jorden går under så är det så
jag är glad över min kvinna hon e så fin
jag älskar dig! :hjärta

John 8:31-32.