Andar. Finns dom?

Mer
11 år 5 månader sedan #542610 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Andar. Finns dom?
Hästar då?
Mer
11 år 5 månader sedan #542611 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Andar. Finns dom?
Andar finns inte.... vilken lagbundenhet skulle de följa? Eller skulle de bara existera lite hur som helst och ställa till elände som sjukdomar som ni menar en del av er.......... nej det tror jag inte ett dugg på. Det skulle ju vara jättefarligt om illasinnade små ANDAR for omkring och fanns...... de går fetbort. :joker
Mer
11 år 5 månader sedan #542630 av saara
Svar från saara i ämnet Andar. Finns dom?
Mänskan består av kropp, själ och ande.
Mer
11 år 5 månader sedan #542634 av saara
Svar från saara i ämnet Andar. Finns dom?
Hände det nyss kluvjonte? Du vet säkert själv hurudan din själ är så lyssna inte på vad dedär andarna ljuger åt dig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 5 månader sedan #542643 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Andar. Finns dom?
Hur många civilisationer tror ni mänskligheten härbärgerar? Jag undrar vem som har inside-information? Jag kan som sagt inte utesluta vad denna civilisation vill kalla andar, men jag känner att världen genomsyras av girighet, så jag kan heller inte bekräfta deras existens. Men många har den filosofin att världen består av olika dimensioner, det kan jag däremot hålla med om, har t.o.m upplevt en vilda västern kultur, på ett mycket primitivt och historiskt sätt. Ja, man kan inte helt utesluta den möjligheten.

Vars är världen på väg?
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #542922 av Guest
Svar från Guest i ämnet Andar. Finns dom?
Tror inte att andar finns men att det är många som tror det. Speciellt om man har ett svagt psyke.