Andar. Finns dom?

Mer
11 år 4 månader sedan #542926 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Andar. Finns dom?
I en psykos kan man ha starka tendenser att tro på det övernaturliga..... som en del av sjukdomen.
Mer
11 år 4 månader sedan #542931 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Andar. Finns dom?
Nej det är inte det övernaturliga som skapar sjukdomen...... det är den kemiska balansen i hjärnan.
Mer
11 år 4 månader sedan #543555 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Andar. Finns dom?
Jag har varit i kontakt med andar både ensam och i samarbete med friska mediums. VI har kunnat konstatera att vi ser samma sak.

Jag har träffat utomjordingar, jordbundna människoandar, astrala parasiter, änglar och demoner.

Jag hade problem med astrala parasiter som jag inte fick bort. Jag fick kontakta en så kallad entity remover. Vips så var negativa tankar borta, det kliade inte statiskt på ryggen och jag var piggare.

Min kundaliniresning satte igång tredje ögat så att jag kunde se, dofta/lukta, känna och höra andar.

Jag har även hållit på med Goetia och invokation av goetiska andar och fick bevis att det fungerar.

Heja Karl XII!
Mer
11 år 4 månader sedan #543564 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Andar. Finns dom?
Astrala parasiter går under benämningen NEGS som är ett samlingsord för negativa andar. Jag har aldrig sett någon vad jag vet men jag har känt av de tydligt. De går att ta bort själv men det är svårt. Bön, tro och liknande hjälper sällan.

De kommer från de lägre astrala mörkare dimensionerna.

Den dimension som är parallell våran kallas för RTZ - Real Time Zone. Det är där du hamnar när du dör.

Heja Karl XII!
Mer
11 år 4 månader sedan #543603 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Andar. Finns dom?

Kluvjonte skrev: du har gått på vad läkarna har sagt amandara...vart kommer du efter döden då?

Ingenstans, då är det slut. Vad vi har är vad vi har. Livet som det är.