Sälj era själar till Djävulen

Mer
6 år 8 månader sedan #963076 av Johndoe333

terrorin skrev: Genom att gå in på min hemsida och skriva ditt namn i kommentarsfältet accepterar du att din själ blir såld direkt till Djävulen.

www.terrorin.com/

Jag har som uppgift att hjälpa Satan med hennes arbete. Hennes heltidsjobb tar mycket tid så hon hinner inte med införskaffandet av själar. Så mitt jobb är att hjälpa henne.
Genom att du säljer din själ till Djävulen försäkrar Satan att hon kommer ta sig an dina problem och lyssna till dina problem. Satan försäkrar även att om du säljer din själ till henne kommer du leva ett rikt, meningsfullt och njutbart liv!

Så vad väntar ni på? Sätt igång arbetet som bara ni personligen kan genomföra.
Jag kan inte arbeta till Guds viljor. Men jag kan arbeta åt Satan med förståelse för att vara styrd av henne.
Ok kör på det! :)


MVH
Terra

Mer
6 år 8 månader sedan #963082 av Nissegossen
Spyr åt denna tråd, den ger mig avsmak.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 8 månader sedan #963083 av Geta
terrorin ska vara intagen på rättspsyk i Göteborg.
Mer
6 år 8 månader sedan #963113 av Johndoe333
Tror Terrorin är ganska harmlös om än lite knasig. Men vem är inte det?:D
Kollade in hennes FB profil och Blogg lite av ren nyfikenhet.
Men talar inte om hur jag hittade henne.
Finns ju säkert folk här som på olika sätt har onda avsikter.
Mer
6 år 8 månader sedan #966575 av Lindsay

zoidar skrev:

Melun skrev: Världen, allt levande och universum är för komplicerat för att vara utan en Gud som skapat det.


:tummenupp

Skulle säga att när det kommer till kritan, "in the darkest hour" då tror nog 99% på Gud.



Nehe du, det är som att säga att "När det väl kommer till kritan, då tror nog 99% på Krishna". Hoppas du hör hur befängt det låter.
Mer
6 år 8 månader sedan #966581 av memphis
Jag håller med Zoidar, det kommer stunder i allas liv när man behöver en Gud. Eller flera för den delen också det beror ju på vilken kultur man växt upp i främst.