Sälj era själar till Djävulen

Mer
6 år 7 månader sedan #967035 av Crusader

terrorin skrev: Genom att gå in på min hemsida och skriva ditt namn i kommentarsfältet accepterar du att din själ blir såld direkt till Djävulen.

www.terrorin.com/

Jag har som uppgift att hjälpa Satan med hennes arbete. Hennes heltidsjobb tar mycket tid så hon hinner inte med införskaffandet av själar. Så mitt jobb är att hjälpa henne.
Genom att du säljer din själ till Djävulen försäkrar Satan att hon kommer ta sig an dina problem och lyssna till dina problem. Satan försäkrar även att om du säljer din själ till henne kommer du leva ett rikt, meningsfullt och njutbart liv!

Så vad väntar ni på? Sätt igång arbetet som bara ni personligen kan genomföra.
Jag kan inte arbeta till Guds viljor. Men jag kan arbeta åt Satan med förståelse för att vara styrd av henne.


MVH
Terra



Tydligen så har du ingen aning om hur man säljer sin själ till Satan.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
6 år 7 månader sedan #967036 av Geta
Är hon en amatör när det gäller det?
Mer
6 år 7 månader sedan #967050 av Crusader

Geta skrev: Är hon en amatör när det gäller det?



Inte amatör , men mer som en nybörjare.

Vill inte gå in och berätta hur man gör det , men en sak kan jag säga , när man säljer sin själ till Satan så tillåter man att bli besatt av demoner(oftast inte från Satan) som tar din kropp och själ i ett visst syfte , (det man kommit överens om när man sålt sin själ.)

Att gå in på en hemsida och sälja sin själ är totalt nonsens. Det krävs en ritual för detta .




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
6 år 7 månader sedan #967058 av Crusader
Av alla år som en "Satanist" "Luciferianist" så har jag inte sålt min själ till Satan. Det traumat som man måste utsätta sig för när man säljer sin själ till Satan är något som jag vet att jag inte kan
hantera.

Det är allvarliga grejer så "Varning" till folk som vill göra detta.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
6 år 7 månader sedan #967061 av Zoidar

Caain skrev: Av alla år som en "Satanist" "Luciferianist" så har jag inte sålt min själ till Satan. Det traumat som man måste utsätta sig för när man säljer sin själ till Satan är något som jag vet att jag inte kan
hantera.

Det är allvarliga grejer så "Varning" till folk som vill göra detta.


För en gång skulle jag hålla med dig Caain ...

Anchored in Christ ✟

  • Michelle
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327077 av Michelle
Svar från Michelle i ämnet Sälj era själar till Djävulen
Hej Terra är det fortfarande tillgängligt att sälja sin själ till djävulen ännu jag är 15 år går det?