Blir en ängel snart

Mer
6 år 11 månader sedan #933455 av Supermio91
tjo alla hära det är så att jag börjat uppleva mer drastiska saker nu och det är bra saker faktist. det är så att jag länner i min rygg att det brukar vibrera och röra sig konstigt och det måste vara så att vingar håller på att växa ut på mig.
jag har redan upplevt andra saker som när jag låg och sov så vaknade jag av att en sång om änglar legion att det är dax att ansluta sig och att jag är specielt utvald. måste vara gud som ligger bakom detta?

jag kan också se saker flytta på sig när jag använder mina tankar och sett oftare starkt ljus som följer mig, använder inte någon sorts ficklampa eller så. har redan gått ut och försöka rädda människor. när jag ser någon som är mycket sjuk så brukar jag be för den men när mina krafter evolverat sig så kommer jag använda dom att hela. jag har uppdrag från gud nu när jag blir ängel att bevisa mig själv så jag gör allt gott för alla och är väldigt trevlig mot äldre och gamla för att bevisa att jag vet vad jag gör.

jag leder också dom som är elaka och kriminella till rätta spår redan nu
jag ser hur många starkt religösa känner att jag är någon speciell redan nu för alla är så trevliga och ler åt mig.

ville bara fråga om det kan vara gud eller jesus?
jag känner att jag utvecklats på alla sätt jag är mer glad, mer smart i mina gärningar och charmig
jag kan hålla mig emot någon som är elak genom att inte få något utbrott
så jag är på g att ansluta mig :tummenupp

så detta är på riktigt inget jag inbillar mig om så säg inte att deta är falskt för det är det inte
Mer
6 år 11 månader sedan #933458 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet blir en ängel snart
[youtube:2wide1oz]krwe3rdGx6s[/youtube:2wide1oz]
Mer
6 år 11 månader sedan #933464 av Supermio91
Svar från Supermio91 i ämnet blir en ängel snart
kan faktist också nämna att flera tillfällen låtar där dom sjunger på latin om gud och änglar spelats för mig detta är budskap från gud
dessa skickas som uppdrag
Mer
6 år 11 månader sedan #933478 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Blir en ängel snart
Jag har haft en lång episod då jag trodde jag hade 15 par änglavingar. Dock trodde jag aldrig att jag var en ängel. Jag var en människa som fick pröva att ha änglavingar.

Det var en intressant erfarenhet. Idag tror jag inte längre att jag har såna vingar. Änglar är ljusvarelser och de avbildas med vingar i konsten. De har egentligen inte vingar för att kunna flyga, det gör de ändå.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 11 månader sedan #933534 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir en ängel snart
Ta'et lugnt, det där är smekmånaden. Gör inget dumt som går emot hela du. Jag måste varna dig, för allt du tror på. Kom ihåg att den onde kan förklä sig till Ljusets Ängel. Det kommer bli ett uppvaknande gör inget mot dig själv! Jag varnar!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933536 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Blir en ängel snart


Jag tycker Inwatto kom med ett bra svar, det tyckte jag räckte Nisse!

Vars är världen på väg?