Blir en ängel snart

Mer
6 år 11 månader sedan #933741 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir en ängel snart
Jag måste varna dig Supermio En psykos börjar alltid liknande, jag känner ju igen tecknen! Finns ingen tveksamhet här, jag bara å det starkaste måste varna dig! Det kommer troligtvis inget gott ur detta.

Skulle det hända idag, GUD FÖRBJUDE, skulle jag troligtvis inte falla i den fällan, men det är jag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #933742 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir en ängel snart
Pröva vartenda ord du hör, kan det komma från Gud eller den andre potentaten? Gud kan aldrig gå emot sig själv på något sätt, skrivet eller oskrivet. Kommer försåtliga förklaringar varför du skulle göra någonting som strider mot Gud lag, svensk lag, det land du är i, det landets lag. Gör det absolut inte! Jag skriver det här för att rädda ditt liv just nu.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933756 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Blir en ängel snart
Nä, det var precis ett sådan här moraliskt pekfinger vi skulle undvika! Jag tycker varken Admin eller Nisse har lyssnat på mina anmaningar att ta denna situation annorlunda med supermio! Varför stirrar ni er blinda på självmord, som underförstått kanske har en given tema, men ni är för burdusa! Som om ni visste bäst!

Min känsla är att hon behöver hitta likasinnade som hon kan prata med om, och jag har redan nämnt de två kandidaterna i ett tidigare inlägg i denna tråden. Visst ska man bry sig men ni verkar vara stereotyper på hur man ska förminska en känsla genom att sätta ett varningens finger framför, nä, ni tänkte helt fel här!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933766 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Blir en ängel snart


Bara som ett tillägg, att man visst kan få uppleva äkta glädje bara i denna levnadstillstånd vi har blivit erbjudna, av ngt större än oss, LIVET!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #933848 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir en ängel snart
Bara det att utan LIVET är vi ingenting. Det är ordet liv, varde liv, är vad som vad livet går ut på. Fatta och förstå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #933850 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir en ängel snart
Vad du själv skapar för liv inom ramen för de förutsättningar du har, utgör att du trots allt annat själv kan utifrån dina förutsättningar skapa ditt eget liv utifrån dina egna drömmar Jocke!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum