Blir en ängel snart

Mer
6 år 11 månader sedan #933579 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir en ängel snart
Ett svar kan vara ett för mycket, ja.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #933638 av memphis
Svar från memphis i ämnet Blir en ängel snart
lyssna på Nissegossen i detta, han har varit med länge o vet precis vart det barkar. Det kan vända på en femkrona det här o inte alls underbart längre. du borde kontakta din vårdgivare, packa med lite roliga grejer att göra typ papper o pennor, och kanske bli inlagd en liten tid. Fräsch säng, god mat, bra service!
Mer
6 år 11 månader sedan #933654 av Supermio91
Svar från Supermio91 i ämnet Blir en ängel snart
tack för omtanken alla och nej jag behöver inte bli inlagd
detta är verkligt och gud han finns detta kallar han pga ett nytt krig som utlyser snart
änglarna behöver rädda mänskligheten
jag kan säga att detta händer jag utvecklas
Mer
6 år 11 månader sedan #933680 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Blir en ängel snart
Låter oroväckande....att bli en ängel
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933684 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Blir en ängel snart
Det behövs en annorlunda tänkande kring supermios tankar och känslor Amandara och ispegelland! Du har kommit in i en fas supermio, där jag tycker du kanske kunde brevväxla med Inwatto eller Zoidar? Dem är ju också inriktade på det här med det heliga, men dem är förmodligen äldre än dig, och kan ge dig ett annat perspektiv att tänka.

Jag tror inte vi kan blanda in ateism i det här, det behövs en annan sorts tänkande supermio för att kunna smälta alla de här intrycken och landa säkert! Vi måste lyssna på varandra, och inte bokstavstroget följa vartenda regel om hur man borde skriva för att få dem att inse stundens allvar,

Ja, jag är lite orolig för dig Supermio? Har du ingen du kan hålla i hand istället? Det tror jag är en bättre känsla än att fly in i det inre?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #933738 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blir en ängel snart
Tycker att du skall prata med psykiatrin om detta. Låter som du verkar ha vissa psykotiska problem just nu. Om man tidigt söker hjälp är det lätt att bli kvitt besvären och man slipper oftast inläggning.