Ni har ingen Gud!

Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1145139 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ni har ingen Gud!
Jo men Big Bang var ju först! Sen kom allt det andra som vattenpöl på planeten jorden så vårt människoliv uppstod.
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1145159 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ni har ingen Gud!
"Ordet var i begynnelsen" När jag läste 1a Mosebok den gången började hela Bibeln med ovanstående till skillnad mot tidigare "I begynnelsen Skapade Gud himmel och jord"
Efter den natten då jag steg upp för rösterna sade, stig upp läs första Mosebok. Jag gjorde så och läste det första överst, efter jag läst det somnade jag om för jag tänkte, jag får läsa det i morgon, men på morgonen läste jag som vanligt "i begynnelsen skapade Gud himmel och jord."

Min undran är var var jag då?

Min undran har jag än idag

Om jag förstått rätt kan det varit ändrat på fler ställen där det står annat. Till det hör himmelriket till, himmelriket är invärtes i eder säger Jesus, det stämmer bra, i nästa ögonblick kan vi i nästa sekund vara någon helt annanstans, Gud är god han sänder oss dit där det nästan ser ut exakt kanske med smärre förändrat men man kan bli iväg skickad till dit man inte vill vara.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1145170 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ni har ingen Gud!
Det första livet på jorden måste ha uppstått ur något icke levande!
Mer
5 år 1 vecka sedan #1145184 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ni har ingen Gud!
Det måste ha varit trolleri!
Mer
5 år 1 vecka sedan - 4 år 2 månader sedan #1145192 av Richard
Svar från Richard i ämnet Ni har ingen Gud!

Utomjordingen skrev: Det första livet på jorden måste ha uppstått ur något icke levande!

Ägget kom först!

Det bevisar att påskharen finns!


Sen bildades allting...



UUUURK!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1145196 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ni har ingen Gud!
Säkert! :D