Bränna kors?

Mer
4 år 7 månader sedan #1180485 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Bränna kors?
Högt i tak? Du ville ju hellre ha NÅGOT gensvar än tystnad häromsistens. På vilka bevekelsegrunder är du kristen? Förklara de så kanske du får förståelse. Eller inte. Det spelar ingen roll vi har alla rätt att tycka. Försvara kristendomen så vi får se vad den går för. Vad du prioriterar att lägga din energi på tex som kristen. Bön? Det vet du nu vad jag känner för. Religion är opium för folket. De känner sig bra och nöjda om de tror och ber och går inte ut i samhället och bidrar istället.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180486 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Bränna kors?
Zoidar skrev att "Richard's" självmordsbenägenhet berodde på hans ateistiska ställning bara härom dagen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bränna kors?
De flesta kristna har ett vanligt jobb som de försörjer sig på och även zoidar.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180491 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Bränna kors?
Amandara när tryckte jag upp Bibeln i din näsa eller slog dig i huvudet med Bibeln?

Recard2016 skrev: Zoidar skrev att "Richard's" självmordsbenägenhet berodde på hans ateistiska ställning bara härom dagen.

Det har jag aldrig sagt.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180493 av krokus
Svar från krokus i ämnet Bränna kors?

Recard2016 skrev: Zoidar skrev att "Richard's" självmordsbenägenhet berodde på hans ateistiska ställning bara härom dagen.

Tror nog att det är vanligt att bli deprimerad och även självmordsbenägen, efter att någon nära har dött. Det är nog en del av sorgearbetet.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180494 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Bränna kors?
Zoidar. Jag har tröttnat på att Nissegossen slår folk i huvudet med Bibeln. Respektlöst. För att ni tror på GUD är ni inte bättre än några andra. Vi är alla precis lika värdefulla. Du med och jag med och alla andra. Man får välja vad man slår folk i huvudet med. Och just nu råkar jag vara trött på Bibeln. Ok? Jag försöker svara på er så gott jag kan. Jag tar er på allvar och försöker svara efter hjärta och hjärna. Jag kunde ignorerat men jag bryr mig. Oxå om att fler ska få plats på viska. Som jag tycker. Ok? Jag råkar ha lite mer energi nu att gå i debatt. Sorry men så råkar mitt liv se ut.