Bränna kors?

Mer
4 år 7 månader sedan #1180483 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Bränna kors?

Amandara skrev:


Amandara, du har rätt till din åsikt. Jag frågade dig varför du hatar kristendomen och du ger ett långt svar varför kristendom är dåligt. Ok, du hatar inte kristendom varför är du då så aggressiv så fort något kristet kommer på tal?

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 7 månader sedan #1180484 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bränna kors?
Jesus/ Magnus försvann för att han inte fick något gehör för sitt missionerande på Viska.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180485 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Bränna kors?
Högt i tak? Du ville ju hellre ha NÅGOT gensvar än tystnad häromsistens. På vilka bevekelsegrunder är du kristen? Förklara de så kanske du får förståelse. Eller inte. Det spelar ingen roll vi har alla rätt att tycka. Försvara kristendomen så vi får se vad den går för. Vad du prioriterar att lägga din energi på tex som kristen. Bön? Det vet du nu vad jag känner för. Religion är opium för folket. De känner sig bra och nöjda om de tror och ber och går inte ut i samhället och bidrar istället.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180486 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Bränna kors?
Zoidar skrev att "Richard's" självmordsbenägenhet berodde på hans ateistiska ställning bara härom dagen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bränna kors?
De flesta kristna har ett vanligt jobb som de försörjer sig på och även zoidar.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180491 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Bränna kors?
Amandara när tryckte jag upp Bibeln i din näsa eller slog dig i huvudet med Bibeln?

Recard2016 skrev: Zoidar skrev att "Richard's" självmordsbenägenhet berodde på hans ateistiska ställning bara härom dagen.

Det har jag aldrig sagt.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.