Satanism

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1293707 av Fantasio
Satanism skapades av Fantasio
Jag har övergett Gud. Han bara lovar och lovar. "Lev ett liv i träldom och du ska bli belönad i Himlen". Jag kräver njutning här och nu. Satanism är för för mig personlig njutning. Satanism är ljuset, inga evigt brinnande eldar. Elitism är något vi Satanister bejakar och har bara praktiserats av Adolf Hitler.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293709 av memphis
Svar från memphis i ämnet Satanism
Igår pratade du om hur du bad till Gud Fader.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293710 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Satanism
Jag gråter och mår dåligt och ber till Gud. Han bara skrattar åt mig. If God won't have me, then the Devil must".
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Fantasio.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293712 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Satanism
När jag var på en kvälls gudstjänst så kallade ljudteknikern mig för att vara Satanist för jag bär en drake som smycke kring min hals och han sade till mig "Du ser Ut Som Djävulen. Hans problem, hade inte gjort honom någonting.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293730 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Satanism
Fantasio lovar du sälja din själ till satan och bokstavligt önskar det på alla sätt för uppnå framgångar för resten av livet oavsett priset man får betala?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293732 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Satanism
Äh, skit i satan. Gå in för njutning ändå. Satan och Gud är trosfigurer, dvs inte reella. Man kan välja att tro på dom och i vissa fall kan det ge något. Jag brukar få bönesvar om jag ber om att få sova gott. Men, njutning får jag fixa själv...

Prata inte med hat i munnen!