Satanism

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293734 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Satanism

Inwatto skrev: Äh, skit i satan. Gå in för njutning ändå. Satan och Gud är trosfigurer, dvs inte reella. Man kan välja att tro på dom och i vissa fall kan det ge något. Jag brukar få bönesvar om jag ber om att få sova gott. Men, njutning får jag fixa själv...


Hur då "njutning" fixar du till det på egen hand?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293735 av memphis
Svar från memphis i ämnet Satanism
Man ska inte hålla på och leka med satanismen. Det kan ge känslomässiga problem senare i livet.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293736 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Satanism

memphis skrev: Man ska inte hålla på och leka med satanismen. Det kan ge känslomässiga problem senare i livet.


Talar du av egen erfarenhet? Dessutom är satan en symbol för ultimata formen av frihet den största symbolen av frihet av alla friheter. Ganska bra saker.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293737 av memphis
Svar från memphis i ämnet Satanism
Fantasio, jag avråder dig starkt från att börja med satanismen. Du kan få känslomässiga problem senare av det.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293739 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Satanism
Pimed,
om man är torr dvs inte drogar, så får man nöja sig med de kickar man kan få av att gilla läget i vardagen. Det går någorlunda om man medicinerar med dopamindämpare. Lite svårt, men det går. Vad kan Satan erbjuda som inte redan finns?

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 6 månader sedan #1293740 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Satanism
Satan står för hat! Kristendomen godhet! När man inte känner ngn kärlek i livet säger många att man är på satans sida.