Orolig för mamma

Mer
8 år 3 månader sedan #799495 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Orolig för mamma
Jag fattade fel. Trodde det var du som var anklagad. Förlåt
Mer
8 år 3 månader sedan #799496 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Orolig för mamma

Utomjordingen skrev:

sodergardfia skrev: Tråkigt att det är så, Utomjordingen.


Ja, det är tragiskt när det gäller mig! Det är som om det finns ande över min släkt att jag måste dö så jag till exempel inte ska ärva nåt. Det har jag fått för mig på senare år.


Otäckt! Men jag tror inte det är så. Men släkten din verkar inte trevlig
Mer
8 år 3 månader sedan #799498 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Orolig för mamma

sodergardfia skrev: Jag fattade fel. Trodde det var du som var anklagad. Förlåt


Ok - jag förlåter Dig! Jag har inte ens barn!

Ingen trodde - våren 1990 - på mina anklagelser om att min ena mosters gubbe hade incest - inte ens min mamma trodde på mig! Annars, jag hade rätt i att min ena mosters gubbe hade incest med sin dotter eftersom gubben kom med i nyheterna för det skulle vara rättegång om incest. Då var det för sent för mig eftersom släkten redan hade tagit mig till ett mental sjukhus ett par år innan delvis på grund av att jag anklagade min ena mosters gubbe för incest.
Mer
8 år 3 månader sedan #799504 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Orolig för mamma

sodergardfia skrev: Tråkigt att det är så, Utomjordingen.

Utomjordingen skrev: Ja, det är tragiskt när det gäller mig! Det är som om det finns ande över min släkt att jag måste dö så jag till exempel inte ska ärva nåt. Det har jag fått för mig på senare år.

sodergardfia skrev: Otäckt! Men jag tror inte det är så. Men släkten din verkar inte trevlig


Jag har inte haft IRL med min mamma och på min mammas sida av släkten att göra på över 10 år. Bara telefon kontakt med min mamma någon gång! Sen min pappa och på min pappas sida av släkten så har jag aldrig haft med dom att göra någonsin för jag vet inte ens vem min pappa är?
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 3 månader sedan #799521 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Orolig för mamma

Utomjordingen skrev: Min mamma och övriga i släkten tror att jag är en psyko fast jag inte ens har fått den diagnosen. Dom har aldrig fattat att jag har en psykisk sjukdom som dom orsakade under min uppväxt.

Okunniga är vad dem är!
Mer
8 år 3 månader sedan #799524 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Orolig för mamma
Ja, det tycker jag också att dom var/är men så är dom också 40 - 50-talister som var på mig! Det förklarar allt eller?