Förstämningssyndrom

Mer
18 år 2 veckor sedan #38834 av kompis
Svar från kompis i ämnet Förstämningssyndrom
Nissegossen,

Hon har ätit samma medicin i ca. ett år (tror jag). Men i början slarvade hon väldigt och då blev hon definitivt inte mer skärpt utan var väldigt svår att föra ett samtal med. Hon bytte tråd hela tiden och kom med "god dag yxskaft" kommentarer emellanåt. Sedan började hon äta den regelbundet och de som känt henne även innan hon blev sjuk, säger att det började känna igen henne igen. Vad jag vet har ingenting ändrats den senaste tiden mer än hennes beteende och som Jocke sa - jag oroar mig förhoppningsvis i onödan, hon kanske helt enkelt börjar få tillbaka självkänslan och styrkan igen. Jag hoppas det!!! Hon är en verkligt fin människa och är värd att må bra!
Mer
18 år 2 veckor sedan #38837 av kompis
Svar från kompis i ämnet Förstämningssyndrom
Undrande,

Oj, oj, oj 8O Detta ger jag mig inte in i nu ikväll. Jag ska strax krypa i säng. Får jag återkomma en annan dag?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
18 år 2 veckor sedan #38838 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Förstämningssyndrom
kompis,

Ok, tack för svaret! Välkommen in i gänget! Hoppas vi kan dela tankarna här på viska, så att någon kan känna igen sig i vad vi pratar om! Men samtidigt handlar dina funderingar om vad hon egentligen har drabbats av?

Jag hoppas verkligen att din vän hittar styrkan i tillvaron! Du kanske kan hjälpa undrande?

Vars är världen på väg?
Mer
18 år 2 veckor sedan #38840 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Förstämningssyndrom
kompis,

jaadå, jag vill bara ha info så jag överglänser de som ska kunna.. :P

Jag ska iaf sluta ta dessa piller så fort de tar slut nu.
Man kan ju inte käka hela paket.
Men, jag e inte beroende.
När jag talat med vårdenom desa frågor säger de att man är det. OM de har fel..ja...

säger man ngt som auktoritet måste man vara 100!

menmen, the drugs dont work anymore.