När/hur fick de veta?

Mer
6 år 5 månader sedan #988655 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet När/hur fick de veta?
Det var värst. Det är väl mest att det har blivit ett ord som används för att beskriva att någon är knäpp.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 5 månader sedan #988656 av Carmen Al Kebab
Psykiatrin säger att de har tystnadsplikt, men de skvallrar till föräldrarna för fullt.

När jag var inlåst senast så fick föräldrarna veta orsaken varför jag blev inlåst, skötarna skvallrar också till föräldrarna.
Mer
6 år 5 månader sedan #988659 av Geta
Svar från Geta i ämnet När/hur fick de veta?
Min psykoterapeut/läkare vägrade att tala med min mamma, när hon ringde upp henne. Så det stämmer inte. På den tiden ville man inte ha kontakt med anhöriga.
Mer
6 år 5 månader sedan #988676 av wasp
Svar från wasp i ämnet När/hur fick de veta?
Läkaren på avd ringde min mamma och undrade om jag var välkommen hem, för nu skulle jag skrivas ut. Min mamma berättade det för mig åtskilliga år senare, han hade också sagt att han frågade för alla var tydligen inte välkomna hem igen..............
Mer
6 år 5 månader sedan #988682 av Miika
Svar från Miika i ämnet När/hur fick de veta?
Jag fick en akut psykos, det gick ju inte att dölja och till slut så sade mina anhöriga att antigen följer du frivilligt med till psyk eller så ringer vi polisen. Jag följde med frivilligt på en gång
Mer
6 år 5 månader sedan #988758 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När/hur fick de veta?
Jag tror att psykiatrin frågar om t.ex de kan säga åt föräldrarna att man är inlagd. Föräldrarna brukar klaga över sekretessen och att de inte får veta.