Om vi vänder på perspektivet!

Mer
6 år 5 månader sedan #991192 av Geta
Utomjordingen,

Kan det inte vara dina hjärnskador från när du var i slagsmål som fortfarande spökar. Har du fått din hjärna undersökt?
Mer
6 år 5 månader sedan #991193 av Utomjordingen
Ja, de röntgade min hjärna hösten år 1990 när jag var tvångsinlagd på psyket och vad jag vet så hittade dom inget fel på min hjärna!

Ja, och jag vet att 1 + 1 blir inte 11 utan 2. :D
Mer
6 år 5 månader sedan #992168 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Trots min dåliga relation till min mamma så kommer jag att köpa en julklapp till henne i år + ge henne pengar. Men jag kommer göra så att jag skickar ett rekommenderat paket för jag vill helst inte träffa henne.


Berättade för min mamma via telefon att jag ska skicka en julklapp till henne och hon sa: - "Jag vill fan inte ha nån djävla julklapp från dig!".

Fattar ingenting?
Mer
6 år 5 månader sedan #992369 av Carmen Al Kebab
Utomjordingen, förstår inte att du inte klipper de känslomässiga banden med din mamma? Hon kan väl bara skada dig och inte hjälpa dig? Finns inget vettigt att hämta där.
Mer
6 år 5 månader sedan #992443 av Utomjordingen
Ja, min kvinna tycker inte heller att jag ska ha med min mamma att göra för hon anser att min mamma har skadat mig tillräckligt nog!

Jag är så kluven när det gäller min mamma. När hon har ett bedrägligt beteende mot mig så blir jag sjukare än vanligt. Har hänt att jag har blivit psykotiskt och blivit psykiskt bort teleporterad efter att jag har pratat med min mamma via telefon. Min mamma är nog den som har visat minst respekt för mig av alla som jag har känt i mitt liv.