Min pappa gick bort igår!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #997788 av
Hela släkten är samlad utom jag! För jag ska ta sprutan på måndag så jag kan inte resa dit! Alla undrar vart jag är och jag har förklarat så gott jag kan att jag inte kan komma först på måndag!

Just nu är jag avstängd och fått ett återfall! Har varit jätteledsen hela dagen och chockad över smällen att fått veta vad som har hänt! Så jag tog till droger!

Men min stora broder äldsta av oss alla sa att han tror vår pappa tyckte det var lika bra än hanka sig fram!

Jag vet inte hur jag ska klara av det här? Känns som omöjlighet att klara detta!

Min kropp skriker i panik stäng av mobilen tills allt är över och skit i allt! Men jag kommer väl ta mej igenom det här för det gör man väl eller hur blir det vad ska man göra?

Det som jag tänker att jag vill röka, dricka och knarka?

Jag måste köpa en kostym till begravningen? Eller kan man hyra en kostym? Skulle kännas bättre att hyra en kostym än att köpa ett till begravingen för sen ha hemma som ett minne!

Och det jag tänkte på var att jag älskade min pappa vilket jag inte visste om förrän idag men nu är det försent! Och han dog utan jag fick chansen att lära känna honom!

Varför jag inte kände honom så väl betyder inte vi hade nåt otalt det blev bara så han var upptagen på annat håll att leva sitt liv som han var ämnad för och jag levde ett helt annat alternativ liv som han inte känner till så mycket om eller förstår men han förstod nog att det som blev var nog meningen!

Men jag ångrar i djupet av min själ att jag tog inte tiden att lära känna min egen pappa!

Famljen är den enda som man har och så har man sumpat det så det är aldrig okay att inte ha kontakt med sin egen familj! Om dom inte är ett hot för egen säkerhet! Finna juh vissa föräldrar som borde inte få ha barn!

Tänker på barnet Bobby som blev torterad och plågad till och med könsorganet blev torterat av hans mamma och styvpappa så han dog!

Mina föräldrar har alltid varit en trygg punkt tex så antasta en man mej när jag var barn och jag berättade den obehagliga upplevelsen för min pappa och min pappa slog sönder honom! Så han fanns där nåt hände!

Detta känns för mycket så jag har tagit droger och stängt av mej!

Mitt liv som jag skulle ordna upp och börja jobva och bli som folk trots min psykossjukdom schizoaffektiv syndrom! Men just nu tänker jag att min pappa hade tyckt det är så jävla fel så jag borde bita ihop och gå igenom detta med begravning och allt och börja jobba och hitta en väg ut från droger för sista gången! Det skulle gjort honom så himla stolt vet jag!

Antagligen är det ingen som har orkat läsa igenom allt det här men jag kände jag behövde få ut allt från mej!

Tack ändå iaf!
Mer
6 år 4 månader sedan #997790 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min pappa gick bort igår!
Beklagar sorgen!
Du kan väl kolla en secondhand om de kan ha en begravningskostym till dig.
Mer
6 år 4 månader sedan #997791 av Miika
Svar från Miika i ämnet Min pappa gick bort igår!
Beklagar sorgen
Mer
6 år 4 månader sedan #997798 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min pappa gick bort igår!
Lonely, beklagar verkligen sorgen! Hemskt att det blev så du inte kunde åka i tid, men det var ju inte din intension, så din pappa förlåter det nog. Du kan absolut hyra en kostym. Din pappa förlåter nog också att detta ledde till ett litet återfall. Gör honom stolt, gå på begravningen och jobba dig framåt <3
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #997801 av
Svar från i ämnet Min pappa gick bort igår!
Tack Geta ska kolla upp det tipset med!
Tack Miika!
Ispegelland! Tack dina ord värmer här i mörkret och kylan! Ja jag måste verkligen ta mej framåt om jag bara lyckades!! Håll tummarna!!
Mer
6 år 4 månader sedan #997807 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min pappa gick bort igår!
Absolut :)