Min pappa gick bort igår!

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 månader sedan #997811 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Min pappa gick bort igår!
Ja, du kan väl bo hemma hos ngn vän som är drogfri tills på måndag, att ta farväl av sin förälder tjänar man nog på att vara drogfri?
Beklagar sorgen!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 4 månader sedan #997815 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Min pappa gick bort igår!
Beklagar sorgen.

/Dave
Mer
6 år 4 månader sedan #997816 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Min pappa gick bort igår!
Beklagar sorgen
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #997822 av
Svar från i ämnet Min pappa gick bort igår!
Jocka ja men det här blev för mycket att hantera! Jag hoppas jag kommer va nykter men vill inte bli kraschad för livet! Så man får se! Tja jag vet inte riktigt jag vill juh va ärlig om men mina vänner frågar då kommer jag erkänna att jag har fått ett återfall och dessutom kan dom inte ta det och jag absolut inte heller va nån belastning till dom! Här på nätet är det annorlunda för man är anonym och man kan välja att ignorera det här på helt annat sätt än skapa issues om det här i verkliga livet! Jag blandar aldrig in i verkliga mina nära och kära i mina bekymmer och problem utan stay fit!

Tack Dave!
Tack hkboj! Jag beklagar det här med din mamma jag är verkligen jätteberörd av din berättelse om henne och dej! Livet är så jävla orättvist och hårt ibland!!! Så man vet inte vad som hjälper!!!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #997823 av
Svar från i ämnet Min pappa gick bort igår!
Om det finns nåt som ens hjälper!
Mer
6 år 4 månader sedan #997830 av Pg
Svar från Pg i ämnet Min pappa gick bort igår!
Beklagar sorgen. Min pappa har också gått bort, det är inte så roligt. Men man får försöka se dom roliga stunder man haft tillsammans.