Att hedra minnet av bortgånga anhöriga

Mer
4 år 5 månader sedan #1199328 av Nissegossen
Mina föräldrar ligger på en kyrkogård i Skåne på Norra Vram. Sverige loppet startade där en gång och en film gjordes den ligger på Youtube


Jag kommer aldrig dit till den begravningsplatsen och inga där som lever som jag kan kontakta för att göra någon utsmyckning där. tror inte någon misstycker.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1199330 av mrsearlgray
ska till kyrkogården snart med min mamma och hennes familj för att tända ljus på min morbrors grav.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199338 av Richard
Jag ska nog ta en promenad nu, bort till djurkyrkogården. Inte för att jag ser fram emot det, men där ska mina katter få sin sista vila den dagen de går bort.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199339 av Nissegossen
min hund ligger på en skogskyrkogård ute på Hisingen i närheten av en vanlig kyrkogård men avskilt och i skogen som sagt. har dock inte förnyat någon mer gång, så graven kan vara tagen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1199340 av Fantasio
Jag får dåligt samvete när jag läser denna tråd. I Norrköping där jag bor har jag bara min farmor begravd. Kallas det minneslund?
Mer
4 år 5 månader sedan #1199363 av Geta
Min katt är begravd i min systers trädgård under ett plommonträd.