Sjukskriven i nio år....

Mer
19 år 1 månad sedan #10974 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet Sjukskriven i nio år....
Ja det är klart att det finns fler än jag som heter Emelie- hade glömt bort det för ett tag. Varför jag inte gick ut med mitt namn direkt har bara paranoida orsaker.
Borås är nog det ända stället i Sverige som har bibliotekarie-utbildning. Men det går att läsa på distans. Bra för norrlänningar som jag...
MVH Emelie
Mer
19 år 1 månad sedan #10979 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Sjukskriven i nio år....
Hej Harriet,

Du vet väl att du kan ändra dina inlägg, och ta bort det du inte vill ha, eller har ångrat. Du kan ta bort namnet om du vill vara anonym, då står det inte kvar. Logga in, öppna tråden, klicka på ändra, och skriv om det du vill ändra...

Men ditt riktiga namn är fint... visst kan du vara dig själv helt här om du vill... :D
Mer
19 år 1 månad sedan #10987 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Sjukskriven i nio år....

Solblomma skrev: I veckan var jag hos en syo för att prata om utbildningar. jag ville läsa på deltid med någonting jag tyckte var roligt och som ledde till ett stressfritt yrke... jag har faktiskt hittat nåt som jag tror passar mig. men det var inte det jag ville skriva om här... Syo konsulten frågade nämligen mig om hur länge jag varit sjukskriven. i nio år svarade jag. Oj vad mycket svarade hon ungefär. Jo svarade jag jaghar haft två psykoser en depression och tvångstankar. hehe
Själv tycker jag inte det är så mycket....alltså tycker ni det? jag ser det som viktiga erfarenheter som jag kan ha nytta av hela livet. jag har lärt mig massor! kanske inget som ger mig någon merit på arbetsmarknaden... men mest av allt så är jag så glad nu över att äntligen få må bra!
Det är inte för givet man mår bra tänker jag som många som alltid mått bra tror... livet är sårbart....


:D :D :D Kul att du börjat studera... :D dina erfarenheter kan även vara en merit inom föreningslivet... även där kanske du kan få någon lönebidragsanställning till att börja med... :D :D
  • Solblomma
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10988 av Solblomma
Svar från Solblomma i ämnet Sjukskriven i nio år....
Måste man vara medlem för att få ändra? och ta bort saker som man skrivit?
  • Solblomma
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10989 av Solblomma
Svar från Solblomma i ämnet Sjukskriven i nio år....
Isa Alise! Jo det är kul att börja plugga igen.... men jag har också dåligt självförtroende. Har aldrig haft någon anställning. jag blev sjuk i tjugoårsåldern. Så det känns som om jag inte skulle kunna ta det ansvaret... som om jag inte duger...men jag har ju åren då jag pluggar på mig att växa in i yrket tänker jag.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10990 av
Svar från i ämnet Sjukskriven i nio år....
Emelie
Norrlänning? Trodde Du bodde i Nacka.
Solblomman
Vet inte om man måste vara medlem. Men det är där bara fördelar med.