120 kr

Mer
18 år 5 månader sedan #27480 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 120 kr
Hej Undrande! Såg att du var inne nu, så jag vill fråga dig vet du om det blev något? Har själv inte kollat, får göra det i morgon.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #27485 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet 120 kr

Nissegossen skrev: Hej Undrande! Såg att du var inne nu, så jag vill fråga dig vet du om det blev något? Har själv inte kollat, får göra det i morgon.


hej!

nej, jag har inte kollat ännu jag heller, missade ens att du skrev raden igår, vara bara inne mkt snabbt och kikade av läget.

nu har jag ätit hambrgare med mos gjorda på ett köttfärspaket och tyvärr pulvermos.

nu ska jag kolla då, va spännande!
man ska ju göra, så, bara ta e rad med vissa nyckelsiffror.

Avd Vinnare Odds Strukna
1 1 JOY ÅS 1,41 -
Björn Goop
2 1 LEFFE BLANCHE 1,85 -
Jorma Kontio
3 7 GENERAL DU LUPIN 1,88 -
Örjan Kihlström
4 4 SAMBUCA ZON 19,38 -
Thomas Uhrberg
5 2 QUATTRO KASH 6,08 -
Björn Goop
6 6 KUNG LAVEC 1,90 -
Lars Lindberg
7 11 ACCLAIM 4,01 -
Håkan Eriksson

rärr rad
Mer
18 år 5 månader sedan #27486 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet 120 kr
bara 5000 i utdeling, och inget för oss, men du satte en 6-oddsare som spik i 5:e. :D !
Mer
18 år 5 månader sedan #27488 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 120 kr
Okej! Men erkänn att om raden gett något, så hade det nog blivit mer än de pengar som vi då inte fick!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #27489 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet 120 kr
franförallt på no1 i andra, den var hästan att fälla för säkerspelarna.

Ng som är ganska skoj är "bomben", tre fotbolls eller två hockey matchers resultat.

kostar bara en krona.
och fäler man favoriten men går på "normen" ( i fotboll blir det normalt 0, 1, eller 2, ca tre mål i snitt per match.)
Mer
18 år 5 månader sedan #27503 av majsan
Svar från majsan i ämnet 120 kr
såg att du fick pengar nu =)

i framtiden;
vet ju inte hur det e på soc i andra kommuner (om det e så att du får socbidrag).
men för mig har det iaf varit så att när jag hade sjukhusräkningar att betala så har jag ansökt om den summan o lämnat in räkningen så har de betalat den direkt..
va lite pushig!! (det är för jävligt att man måste va det för att få nån hjälp, men av erfarenhet har jag märkt att de bara trampar rakt över en annars... :rolleyes: )