Arbetsmarknaden...

Mer
18 år 2 månader sedan #32900 av Anki
Arbetsmarknaden... skapades av Anki
Går hemma och är sjukskriven. När tiden är mogen skall jag ut igen via ngn form av rehabilitering...

Ni som har erfarenhet av det här skriv några rader. Kan rehabilitering leda till arbete, har det gjort det för ngn här?

Alla andra som arbetar, vet arbetsgivare, arbetskamrater om att Ni är/var sjuka och äter medicin. Hur fungerar det? Tröttsamt? Hur många % arbetar Ni?

Tacksam för svar!
Mer
18 år 2 månader sedan #32920 av Anki
Svar från Anki i ämnet Arbetsmarknaden...
Fortfarande ingen som har ngn åsikt om ovanstående?!
Mer
18 år 2 månader sedan #32921 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Arbetsmarknaden...
Jag har inte börjat min rehabilitering ännu. Jag skall på ett möte längre fram på mottagningen som jag går till. Då skall jag träffa en person som har hand om den här delen.
För mig kommer det nog bli en krokig väg tillbaka till ett arbete, men en väg som jag måste försöka gå.
Jag har inget jobb jag kan komma tillbaka till utan måste hitta en ny arbetsplats.
Mer
18 år 2 månader sedan #32929 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Arbetsmarknaden...
Jag rehabiliterade mig själv genom arbetsträning på RSMH-föreningen... jag arbetar nu halvtid....
  • crille
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32945 av crille
Svar från crille i ämnet Det skall bli spännande att se
Det skall bli spännande att se hur de lyckas med min rehabilitering. Jag anser inte att det är seriöst överhuvudtaget. De vill bara kränka mitt människovärde och förmedla massa lögner.

Jag ser det som en golgata färd där döden slutligen blir den enda befrielsen.

Med den utgångspunkten kan man ju fråga om jag ens ger dem nån chans?

Varför skall man göra det?

De är ju bara lögnare allihop!
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32957 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Arbetsmarknaden...
Jag får nästan inga arbetsuppgifter på min arbetsträning, det är därför jag sitter på det här forumet så mycket.