Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
6 år 7 månader sedan #972447 av Amandara
Köp kläder på lager 157, HM och Lindex. Skör behöver man lite dyrare och av god kvalité om man rör sig mycket. Kicks har ett eget märke när det gäller smink, billigare.
Mer
6 år 7 månader sedan #972550 av Admin1
Istället för pappersdagstidning finns e-tidning, som bara kostar 100 kr per månad. Kräver dock surfplatta.
Mer
5 år 7 månader sedan #1088201 av memphis
Hårbalsam, kan vara en helt onödig produkt ( om man inte har jättelångt hår som trasslar sig). Jag har uteslutit balsam den senaste tiden och håret blir ändå mjukt och glansigt,bara av schampot. Sparar lite pengar, faktiskt hälften, eftersom balsam kostar lika mycket som schampot.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089631 av Maxjohan1983
Vem vill inte ha tips, här kommer flera:

- Budgetera/finns appar/mjukvara
-Bry dig inte om att hålla en Svensson linje
- Tillaga hälsosamma, billiga maträtter HEMMA istället fö ratt äta ute ofta
- Prisjämför för försäkringar
- Köpa ny TV, mobiltelefon, bil, dator endast då din egen är bortom billig lagning
- Boka direkt med hotellen istället för att boka med bokningssidor som lägger på 15%%
-Res inom länet eller kommunen
- Jämför priser planer för mobiltelefon
-Böcker å film ger bra underhållning. Låna på bibliotek

Annars köpte jag en ryggsäck med livstidsgaranti. Så den har kommit till använding
några gånger då jag handlat på Willys. Slipper släppa på kassar.
.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 7 månader sedan #1089665 av Nissegossen
Nu går Ken, 34, i pension: ”Alla kan göra som jag
www.expressen.se/dinapengar/nu-gar-ken-3...la-kan-gora-som-jag/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089666 av Utomjordingen
Jag är inte en sådan person som sparar! Jag slösar - för jag vet att man kan bli rik över en natt på lång sikt, det är så jag tänker om man lever som jag.

Tillexempel:

1. Jag har chans att bli miljonär varje dag för jag spelar varje dag.

2. Jag lägger mycket pengar på min hobbyverksamhet.

3. Jag röker cigaretter och dricker öl hur mycket jag vill.

Varför kan jag då göra allt detta? Jo, för jag har prioriterat bort: hus/bostadsrätt, studielån, barn/djur, husvagn/bil/motorcykel, stuga med båt, resor med mera... .
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.