Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
5 år 5 månader sedan #1107412 av Geta
Katter gillar kartonger och kassar att gömma sig i.
Mer
5 år 5 månader sedan #1107413 av memphis
jaha :)
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1107601 av Nissegossen
zoegas
Drick fulöl

På ICA har de Burgenfels öl, ett öl som är bryggt på vatten, malt humle enligt de bayerska lagarna om öl. Burgenfels är billigast i sortimentet så du är ute och cyklar zoegas
untappd.com/b/harboes-bryggeri-burgen-fels-3-5/192101

Jag vet hur man brygger ett öl, jag jobbade ju i brygghuset på gamla Stampen i stan och bryggde öl hos Pripps och vet vad de har i ett Pripps öl. Det är inga snälla saker jag har att säga om Pripps öl, men det behåller jag för mig själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1107608 av Miika
En grej man kan göra med katten. Ta en liten petflaska, klipp lite småhål och fyll med godis. När den rullar så ramlar det ut gottis. Går kanske lika bra med hundar
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1108167 av Cider

Nissegossen skrev: Nu går Ken, 34, i pension: ”Alla kan göra som jag
www.expressen.se/dinapengar/nu-gar-ken-3...la-kan-gora-som-jag/


Intressant. Alla som inte kan kopiera hans idé har dock sina anledningar. Men roligt för honom att han lyckades utbilda sig till revisor samt klarade att extrajobba vid sidan av studierna. Låter som han hade energi över.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Cider.
Mer
5 år 5 månader sedan #1108185 av Klanggedin
Gör en överslags analys av din ekonomi. Hur mycket är rimligt att köpa under en månad av säg, kategorin chips, godis, läsk. Kläder (överflöd). Man ska nog hålla koll och försöka få klart för sig hur mycket man lägger på olika spörsmål!