Intervju

Mer
18 år 3 veckor sedan #36880 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Intervju
Men tänk om gräset faktiskt är grönare på andra sidan...????

/sofie
Mer
18 år 3 veckor sedan #36884 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intervju
Vi har grönt gräs på det parkliknande området där jag bor.

Gräsklipparen är väldigt störande på sommaren. Det hade varit bättre om jag gick omkring och vallade en liten flock får som då kunde ha en liten klocka pinglande på sig.

Du är väldigt välkommen att beta du också om du har behov av grönare gräs... :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 3 veckor sedan #36931 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Intervju
Idag på intervju igen. Inga svåra frågor den här gången heller.

Tyvärr kommer nog det hela falla på att jag troligen inte kan beviljas tjänstledighet för ett vikariat.

Det är bara vikariaten jag har fått napp på.

/Sofie

P.S. Men jag är nöjd ändå. Nu har jag ialla fall försökt, och jag har ju kvar mitt gamla arbete med deltidssjukskrivning och allt. D.S.
  • osso
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #36951 av osso
Svar från osso i ämnet Intervju
Sofie, tillåt dig att vara trött och ledsen. Det blir mycket intryck och nervpåfrestande är det att göra intervjuer. Och fortsätt söka såna jobb du vill ha. Jag tycker du är duktig!

Kram!/
Maj
Mer
18 år 3 veckor sedan #36952 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Intervju
Tack MAJ
Trött? - Ja
Ledsen? - Inte så farligt.
Det blir ju påsk nu i veckan, så det finns en del att vara glad för, och så tycker jag om våren. Idag var en underbart vacker och solig dag.

/Sofie
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #36955 av
Svar från i ämnet Intervju
Ja och jag var vid sjön och isen ligger fortfarande. Blev förvånad över det. Jätte-fin dag. Och jag är jätte-läedsen. Var på psyk idag och det gick inte bra.

Kram!
Maj