Intervju

Mer
18 år 3 veckor sedan #36956 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet Intervju
På vilket sätt gick det dåligt på psyk, Maj?
  • osso
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 veckor sedan #37004 av osso
Svar från osso i ämnet Intervju
Jag kunde inte svara på deras frågor och de gillade inte det. Och jag vill inte lämna ut mig själv när de är såna mot mig. Och vill inte gå dit igen. De skyller på mig och tycker det är dåligt att jag ska kunna mer än jag kan och vara nån annan än den jag är, men tänk om jag inte kan svara då. Jag passar inte in i deras krav. Den som är jag duger inte åt de. Och då tänker jag att det väl får vara så och att jag inte kan vara nån annan och om det inte duger åt de så får jag väl låta bli att gå dit då. De får skaffa såna patienter som de vill ha, såna som passar de och deras mallar och arbete.

Tack och kram till AmandaS.

Maj :cry: :cry: :cry: :cry:
Mer
18 år 2 veckor sedan #37006 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Intervju
Vad var det för frågor dom ställde Maj?
  • osso
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 veckor sedan #37208 av osso
Svar från osso i ämnet Intervju
Fredrik: Jo nu har jag tänkt på det och vet att det är för mitt aspergertänk som det blev sådär. Det var lätta frågor egentligen men jag behöver det så konkret och uppspaltat för att kunna svara. Och det hade läkaren inte lust med. Men nu vet jag var det var fel. Och att jag itne orkade. Men jag tycker itne det är kul när de är dumma för det. Blir ledsen när de missförstår mig hela tiden. Vet inte hur jag ska göra nu för jag vill itne gå tillbaka. Känns som de bara göra illa mig och vill inte lämna ut mig då bara för att de ska göra slarvsylta av mig sen. Fast jag fick komma tillbaka när han hade fått besinna sig och tänkt efter en stund. Men jag vill inte bli slarvsylta och jag mår dårligt (dårlikt hehe) av att vara med de.

Tack för fråga.
Maj