Basinkomst

Mer
4 år 1 månad sedan #1239457 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Basinkomst

Geta skrev: Ja, det var kanske 1970-tal.

På den tiden var Bruno Bettelheim en av verdens ledende intellektuelle. R.D. Laing tok vel feil på mange måter, men samtidig var han et nødvendig korrektiv til datidens autoriteter på feltet.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1239492 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Basinkomst

memphis skrev: Nissegossen annars på det! Han vet säkert hur man gör egna skosnören av bark eller nåt :)

Vad då? Skosnören är just snören. Det duger vilket lämpligt snöre som helst. Klipp av snöret i skosnörets längd då blir ju snöret ett skosnöre när du använder det i skorna. För att matcha färg kleta in dem med skokräm så döljer du att det är ett vanligt snöre.

Utomhus i skogen, letar man granrötter de är smala och ligger ytligt, granrötter är förvånansvärt starka.

Rep, du kan slå spik i en bräda många spik. Genom spiken drar du tistlar eller då nässlor när du fått tunna nässlor på längden tvinnar du dem så de blir tjockare, gör du lite hantverk där så får du ett rep. Om du tänker utanför boxen kan du använda något annat som passar till det som går att använda till något annat än det är avsätt för. Det ofta för redskap. Är du tvungen att leva i naturen, då använder du vad som helst i stället för det du saknar. Det är därför jag har knåpat innovationer i min tanke. Det jag har inom mig tror jag fungerar så som jag tänkt inom mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.