Vad har ni för slags inkomst?

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1082475 av Utomjordingen

Admin1 skrev: De med dyr gruppbostad kan ansöka om handikappersättning och ta upp fördyrad bostad. Man kan få mellan 1000-3000 kr per månad. Gruppboendena kan vara dyra för man får betala för gemensamhetslokalerna också.
Bostadstillägg kan fås vid lägre sjukersättning eller aktivitetsersättning. Kan ge upp till 95 % av hyran och max 4750 kr per månad (2017). Om mindre än 5090 kr kvar när hyran är betald kan du få Särskilt bostadstillägg och det fås automatiskt vid din ansökan.


När jag bodde ensam en gång i tiden så fick jag inte Särskilt Bostadstillägg fast jag hade bara typ runt 1500-2000 kronor över efter att hyran hade betalats. Så där har systemet också gjort fel mot mig en gång i tiden. Systemet fungerar inte och fungerar fortfarande inte som det ska göra - i alla fall inte för mig! Jag har väntat på "Grönt Kort" till en tandläkare i över 1 år nu och har även väntat i över 1 år för att få en tid till en kurator. Psykiatrin har kraschat säger dom bara!

Fick uppoffra mig för kvinnor så jag kunde få mat för dagen! Det kommer jag aldrig att förlåta systemet för... därav min komet kanske som är en vanföreställning eller inte.. ? Eller kometen kanske kommer för att jag var ihop med en psykevårdare? Eller riggade trafikolyckan som jag var med om när jag var 5 år gammal? Eller för att jag aldrig fick försäkringspengar som jag skulle ha haft rätt till? Eller för att systemet helt enkelt inte fungerar? Hursomhelst, jag vet att jag rörde kometen och har info om saken - på telepatiskt väg. Och jag tror för att kunna göra detta som att röra en komet så måste man kunna genomskåda hela systemet, i alla fall en kriterie av flera kriterier... .
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082495 av Lupitia
Lön
Mer
5 år 8 månader sedan #1082535 av Nissegossen
Som Geta ålderspension

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1083339 av Instabilt lugn
Jag arbetar heltid.
Mer
5 år 8 månader sedan #1083343 av Lupitia

Instabilt lugn skrev: Jag arbetar heltid.


Vad har du för jobb?
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1083369 av Instabilt lugn

Lupitia skrev:

Instabilt lugn skrev: Jag arbetar heltid.


Vad har du för jobb?


Jobbar på lager.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Instabilt lugn. Orsak: Stavfel