Vad gör psykiskt sjuka på dagarna?

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1105088 av Utomjordingen
I början när jag blev utskriven så handlade mest om att få sex. När min kvinna X slutade från jobbet så var det bara sex. Annars, under min lediga tid så spelade jag Tv-spel eller lyssnade på musik.

Sen ville jag göra mig fin om dagarna för jag kände mig så ful. Har ett stort ärr på min mage så därför kanske.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105090 av Recard2016
Jag sitter o stirrar in i väggen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105091 av Geta
Jag tvivlar på att det finns något jobb som passar för oss. Diskrimineringen är för stor på arbetsmarknaden. Nu är jag ålderspensionär och ute ur leken. Men jag kämpade att arbeta flera år trots att jag inte var välkommen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105093 av memphis
Diskriminering överallt. Så less på det.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105094 av Recard2016
Hade det funnits ett cykelbudsföretag i stan hade jag jobbat nästan gratis. "Tanken" kallade de mig i Kanada, jag jobbade varje dag oavsett väder o förhållanden, men med 600 dollar i månaden i lön o 415 $ i hyra hade man inte mycket val.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105169 av Melody

Recard2016 skrev: Hade det funnits ett cykelbudsföretag i stan hade jag jobbat nästan gratis. "Tanken" kallade de mig i Kanada, jag jobbade varje dag oavsett väder o förhållanden, men med 600 dollar i månaden i lön o 415 $ i hyra hade man inte mycket val.


Finns inte foodora där du bor, tidningsbudsföretag, bring etc?