Symaskin

Mer
4 år 3 månader sedan #1220033 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Symaskin
Det roliga är att farsan är snickare och jag föredrar att sy framför att snickra. Lulll

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan #1220034 av Geta
Svar från Geta i ämnet Symaskin
Har både snickrat och sytt.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220035 av memphis
Svar från memphis i ämnet Symaskin
Vad roligt att du gillar att sy! Jag gillar det med, att skapa något med händerna :) jag längtar så efter att vara helt fokuserad och absorberad i arbetet, därför ska jag köpa symaskin!

Är bra sugen nu att köpa symaskinen på avbetalning. Bara för att få den snabbare. Men då kostar samma maskin som kostar 2000 kontant nästan 700kr mer. Jag ska inte falla för frestelsen hoppas jag. Utan spara ihop 2000kr i stället. Sen när jag har maskinen ska jag köpa en hylla av Ikea att ha maskinen och mina sygrejer i. Så jag sparar pengar till hyllan också, men den kostar bara 300kr.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220059 av krokus
Svar från krokus i ämnet Symaskin
Som barn gillade jag att sy, tills den dagen då jag sydde mig i pekfingret. Det krävdes åtta bedövningssprutor och ändå gjorde det ont när de drog ut nålen. De på närakuten ville inte ge mig ännu fler bedövningssprutor eftersom fingret svullnade upp rejält.

Idag har jag inga fysiska men. Tur det!
Mer
4 år 3 månader sedan #1220104 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Symaskin
Det är inte så mycket som behöver sys för mig så jag syr för hand. Man gjorde ju det förr innan symaskinen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220153 av memphis
Svar från memphis i ämnet Symaskin
Jag har en del pengar kvar så här sista veckan innan lön. Kanske kan jag köpa symaskinen snabbare än jag trodde! Tjohoo!