Jag funderar på att utbilda mej till arkeolog!

Mer
4 år 3 månader sedan #1225260 av memphis
Ja de kan ju göra vilket schema de vill. Men de sa att de aldrig skulle göra om det misstaget igen. För att varje elev som inte tar examen är en stor ekonomisk förlust för institutionen. De får inte sina pengar förrän eleven har examinerat.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225262 av Clean
Då förstår jag! Tack för svar!!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225610 av Richard
Ja, det hade varit nått!

Klart man vill bli som Indiana Jones!
Nä, skojar bara, men det hade varit spännande o vara med på utgrävningar av gamla gravar o sånt. Jag är väldigt intresserad av historia o jag har skrivit tidigare att jag samlar på gamla saker från vikingatiden, romarriket, bronsåldern o t.o.m. stenåldern. Nu kostar det 870 kr att söka tillstånd för min metallsökare, förr var det fritt men jag fick bara leta på stranden typ... Här finns mycket vikingagravar o sånt, men där får man inte söka.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1225638 av zoegas
Jag var också inne på att köpa en detektor. Hyfsat billiga. Reglerna hade jag skitit i.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225640 av Geta
Min pappa hade en enkel detektor. Vi hittade lite mynt i jorden.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1225642 av IngeF
Å klare en utdanning er en sak. Man bør tenke gjennom om man klarer jobben også, om man skulle få den. Er nok ingen tvil om at jeg var urealistisk. Blant de svært få med schizofrenidiagnose
som jobber i dagens Norge, er de fleste av helt uten utdanning, stikk i strid med normalbefolkningen.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by IngeF.