Öva inför fallskärmsjägar-utbildning?

Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1244778 av Richard
Jag tänkte jag ska göra så här...
Jag klipper ut måltavlorna o fäster de på lämpligt material...
Gärna så att de på nått sätt bara visas ibland med nån motor eller nått.



Sen ska allt ske i nightvision med mina glasögon o nightvision-funktionen på telefonen, på natten då givetvis. Man får ju stänga in katterna, det gör jag alltid när jag skjuter hemma. O så då storma in med luftgeväret i vardagsrum/kök o knäppa flera mullor, eller bin Laden o få så mycket poäng som möjligt. Magasinet i luftgeväret rymmer 7 kulor. Sen har man luft-kulsprutepistolen i andra hand, som rymmer 27 kulor i ett magasin, o gör slut på mullorna helt...

EDIT: Samt har man en lönnmördarkniv, om man skulle missa mullorna!

O så när man sätter igång, så slår man på musiken till t.ex. "Mission Impossible" o har exakt 51 sekunder på sig!



EDIT: För nybörjare...



Vad tror ni om denna övning? Kan jag bli fallskärms-/kust-/fjäll-jägare, eller Navy SEAL efter det?

:mrgreen:

EDIT: Bytte melodi, så man har ett alternativ på 3:04 min på sig!
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Richard.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1244781 av Geta
Du hamnar snarare på dårhuset!
Mer
4 år 2 veckor sedan #1244782 av Drummer
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1244799 av Richard
Eller göra så att man spelar mulla...!?

Att man skriver ut bilder på George W. Bush, Colin Powell o Condoleezza Rice o bara hoppa in o vråla; -Allahu Akbahr!!!
O då skjuta på allt som rör sig!?
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Richard.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1244803 av Vatten
Du behöver inte spela någon annan! Det räcker gott med att vara dig själv och på allvar säga något som alla redan vet. (den outtalade självklarheten)

Gå in med några andra i en hiss och säg sedan myndigt och allvarligt
-Det finns ingen anledning till Oro! Varpå du ber en vanlig kristen bön eller sjunger fader vår..
Mer
4 år 2 veckor sedan #1244804 av Geta
Min pappa uppträdde tvärtom. När han åkte hiss med andra, så undrade han om hisslinorna skulle hålla.