Öva inför fallskärmsjägar-utbildning?

Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1245924 av Richard
Det gick inte bra...

Satte tiden till 02:01;



Startade, stormade in med geväret på ryggen, plockade ur det ur fodralet men i magasinet har flera kulor trillat ut. Pausar tiden för att plutta in kulorna i magasinet o fortsätter sen, själva skyttet gick bra;

Ayman az-Zawahiri - 5 p
Usama bin Ladin - 5 p
Mulla Krekar - 5 p
Abu Bakr al-Baghdadi - 5 p
Abu Musab az-Zarqawi - 5 p
Mulla Dadulla - 5 p

Hade ett skott kvar i magasinet, det fick Ayman az-Zawahiri - 5 p. Sen var tiden slut!

Då hade jag inte ens hunnit plocka fram k-pisten ur fodralet! Startade om tiden, plockade fram k-pisten, började meja på Ayman az-Zawahiri, men det lät som om det inte kom ut några kulor, så jag kontrollerar magasinet (som var laddat med 37 kulor), jodå den har skjutit, men jag märkte inte det. Sen återgick jag till mitt mission, to kill the terrorists! Satte 5-6 skott i varje terrorist! Nästan alla kom inom måltavlan!

Summa summarum!
Inga fel på geväret o k-pisten, men klarar inte det på tiden 02:01! Nästa gång provar jag 03:04;

Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Richard.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1245977 av Richard
Ja, nu gick det bättre, trots att jag laddade kulorna manuellt i geväret, alltså utan magasinet. Klarade att pricka alla på näsan med det, samt att dra fram k-pisten o sätta några extra kulor i varje terrorist!

Klarade det på under 3 min, men då hade jag vapnen redan framplockade.

Målet är att klara det på 02:01, utan förberedelse.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247788 av Richard
Är man riktigt hård, så kör man denna variant...

Mer
3 år 5 månader sedan #1301131 av Richard
Jag köpte specialammunition till luftpistolerna o geväret...






Luftgeväret, 5.5 mm...





K-pist, 4,5 mm, stålrundkulor...





Revolver, 4,5 mm...




Det är kul att skjuta! Sen kan man ha det o jaga med om det skulle bli kris, mindre vilt alltså. Bara geväret givetvis. Med de andra skjuter jag prick med! Men man måste stänga in sina katter!
Mer
3 år 5 månader sedan #1301360 av Admin1
När jag mönstrade fick vi frågan vad vi ville bli? De flesta verkade försöka slingra sig undan, men en svarade: fallskärmsjägare. Alla blev chockade och vände sig om för att se vem det var.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301425 av Nissegossen
Idioter folk dör i krig du med...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum