Vilket antivirusprogram/brandvägg kör ni?

Mer
14 år 5 månader sedan #252849 av Admin1

mopa skrev: Har fått en licens på AVG 9.0. Där finns allt man behöver, bevakning, brandvägg mm. Funkar bra för mig.


Har du betalversionen av AVG numera? Jag vet att du tidigare använde AVG 8 Free. Själv använder jag gratisversionen av AVG 9 Free.
Mer
14 år 5 månader sedan #252862 av mopa
Ja, jag har en betalversion, fick av min snälla granne. Han hade köpt två licenser, o tyckte jag behövde ordentlit skydd.
Mer
14 år 5 månader sedan #253044 av Admin1
Är betalversionen bättre än gratisversionen tycker du? Är det stor skillnad?
Mer
14 år 5 månader sedan #253051 av Nissegossen
Kör verktyget igen, måste använda explorer men behöver inte stänga ned firefox, kör som sagt men har gått över tiull firefox igen.

Vi får se när det blir färdigt med genomgången för att det här kommer att ta tid!
Obs,här, går inte att höja säkerhetsnivåerna på datorn utan måste ha sänkt garden när jag kör scanningen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 5 månader sedan #253056 av mopa

Admin1 skrev: Är betalversionen bättre än gratisversionen tycker du? Är det stor skillnad?

Ärlit talat så har jag inte märkt nån skillnad...ännu iaf.
Mer
14 år 5 månader sedan #253101 av Nissegossen
Verktyget har gått igenom datorn och 109 ogiltigt registry objekt fans på datorn, men den hittade varken virus eller spyware och vad gäller nätverkssäkerhet inga portar öppnade.

Den rensade sedan101 objekt och 8 fel hittades och jag ignorerade inga objekt

Så, det verkar som att jag har 8 fel på datorn som programmet inte gjorde något åt!
Det verkar som att de felen inte kan åtgärdas så länge jag har andra program på, på
datorn.
Datorn får stå och mala igenom allt i natt! Detta för att utesluta att jag kan ha virus på datorn, men det kan vara program som jag har på just nu, som gör det. Det är därför jag skall köra när inga andra program är på.
Skickar nu rapporten till microsoft!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum